[ LUGOS ] sslwrap

Andraz Hvalica andraz.hvalica at amis.net
Thu Nov 23 14:15:02 CET 2000

On Thu, Nov 23, 2000 at 11:38:55AM +0100, David Klasinc wrote:

> Probaj raje ze netscape-om... Ali cem drugim sposobnim SSL imapa.

Netscape? :> Ne bi jaz se netscapea semle mesal. ;>>

> Tale openssl s_client mi ne zveni pravilno... Ceprav mogoce bi moralo... :)

Saj dela ... ssl problem se je prelevil v inetd problem.

Dokler ne razjasnim napake bo sslwrap pac laufal kot daemon iz rc.local :)

--
Andraz Hvalica                      |   Press any key... no, no, no,
andraz at amis.net                     |   NOT THAT ONE!