[ LUGOS ] kernel compiling problems

Jure Koren jure at kiss.uni-lj.si
Thu Nov 23 10:17:59 CET 2000

On Thu, Nov 23, 2000 at 08:24:54AM +0100, milan.gabor at uni-mb.si wrote:
> Sem poskusal ze poiskati po googlo, pa nic pametnega ne vrne.
> Kernel kompajliranje 2.4.testxxx mi vrne tale warning :
> warning: nothing can be pasted after this token
> Distribucija je RH 7.0

Ce je to prevajano z gcc 2.96, potem kar odnehaj. Ce je to tisti
kgcc od redhata, potem rajsi dobi gcc 2.95.2, ki deluje.

PS: warningi niso nic takega, da bi se prevajanje ustavilo, zato
poisci se sporocilo o napaki, in ga poslji na listo.

PPS: Meni so do zdaj vsi 2.4.test kerneli skompajlali brez tezav z
gcc 2.95.2.

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer