[ LUGOS ] qmail

Matija Grabnar matija.grabnar at arnes.si
Thu Nov 23 08:15:54 CET 2000

> Imam problem zrihtal bi rad qmail da mi bo periodicno na vsake pol ure
> posiljal elektronsko posto v svet. Namrec imam ppp dostop.
Ima dve varianti - ali ti qmail poslje posto takrat, ko ti dvignes PPP,
ali pa se PPP dvigne takrat, ko qmail poskusa poslati mail.

Prvo varianto dobis tako, da v /etc/ppp/ppp-up.d/ postavis skripto
ki bo naredila kill -ALRM, pid-of-qmail-rsend

Ce potem PPP s cron-om dvignes vsake pol ure, bo zadeva delovala.

Druga varianta je, da PPP dvigujes z DIALDjem, ki mu poves naj dvigne linijo
takrat ko se hoce program na tvoji masini povezati na tuj port 25.

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important
Matija.Grabnar at arnes.si