[ LUGOS ] Cyrus s SSL in APOP podporo

Andraz Hvalica andraz.hvalica at amis.net
Wed Nov 22 18:39:03 CET 2000

Zivjo,

v arhivu lugos-list je ze kar nekaj pisanja na to temo bilo, sem videl. Zal
ni bilo napisano dosti konkretnega. Razbrati se samo da, da "je" in
"podpira".

In zdaj, ko sem ze dodobra precesal google.com in tisto, kolikor je sploh
dokumentacije za cyrusa - to se pravi - kolikor sem je uspel napraskati - me
ze res firbec matra, kako je s to podporo za APOP in SSL pri cyrus
imapd/pop3d.

Da "je" ze vem, ker sem rec prevedel z --with-openssl=/ ...

To daje slutit, da ni vec potrebna uporaba uporaba sslwrapa? Cemu bi imel
wrapper za nekaj kar si ze pri prevajanju omogocil ...

S podporo APOP je pa tako, da eni trdijo, da podpora je, drugi pa da je ni.
Kake dokumentacije o tem pa nekako ni. Se najvecji kos je navodilo za
namestitev, ki pa se s pordobnostmi ne ukvarja.
To, da ni kake temeljite dokumentacije je se toliko bolj cudno, ker naj bi
se dalo s cyrusom narediti cuda reci. Prva, ki mi pride na misel, je orodje
s katerim lahko userji nastavijo svoj password ... po moznosti prek weba ...
saj ne da bi to potreboval, cudno pa je, ker ni nikjer omenjeno. :)

Na cyrusovem web pageu je en fin FAQ; zal je za 1.5.x ...

--
Andraz Hvalica                      |   This message transmitted on
andraz at amis.net                     |   100% recycled electrons.