[ LUGOS ] X odjemalec za Win

Ales Kosir ales.kosir at zaslon.si
Mon Nov 20 22:31:40 CET 2000

rok.papez at kiss.uni-lj.si wrote:
> Jaz imam z Reflection X zelo slabe izkusnje in ga odsvetujem za
> resno delo.

Uporabljal sem ga stiri leta vsak dan, in to na zelo ekstremne nacine.
Razen ene same tezave, ki je bila povezana z zelo specificno rabo
clipboarda, tezav nisem imel in sem bil nad orodjem navdusen.

Exceed je primerljiv, po mnenju nekaterih se za dlako boljsi, a pri obeh
orodjih gre za zrele in zaupanja vredne izdelke.

> (dolocene X aplikacije nisem mogel pognati ampak sem najprej moral
> odpreti xterm in v xtermu pognati aplikacijo, tipka Alt se je
> "zatikala" v programu, ... ).

Hja, ne vem, kaj imas v mislih, a vedenje tipke Alt je nastavljivo in ga
lahko prilagodis.
Sam tezav s tem nisem imel.

--
Lep pozdrav,