[ LUGOS ] firewall host/network not found

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Mon Nov 20 18:21:20 CET 2000

Yo!

From: kreit <kreit at siol.net>

> No, saj mogoce se motim. A lahko podas kaksen primer kako bi ti to dal v
> ip-up ?

Ja ip-up mora biti executable skripta ane, potem pa lahko recimo glede na
remote ali local IP v if stavku podas katire stvari naj se izvrsijo.
Remote/local IP se pojavi kot 4. oziroma 5. spremenljivka (ce me spomin ne
vara - man pppd), tako da potem napises recimo if [ "$4" != "w.x.y.z" ];
then;naredi topato;fi

> Aja pa se ena stvar... predvidevam da wvdial ne uporablja ip-up ? Ker se
> nic ne buni ce ga renameam... ? Spet samo ugibam..

Jasno da ne, wvdial je tako kot chat ali recimo minicom v nasem primeru,
pppd pozene ip-up/down. Ne ugibat, preberi si PPP HOWTO pa man pppd.

lp,B