[ LUGOS ] poddomena

GM creative at amis.net
Sun Nov 19 16:52:43 CET 2000

hmm jaz sem napisal v db.domena ki se nahaja v /var/named in restartiral dns
pa ne najde "cant resolve"

da povem v cem je stos kako zelim imeti , nardil sem virtual IP na obstojeco
eth0
 DNS je namescen in domena funkcionira. Sedaj bi zelel da se ta eth0:1 in
njegov IP oglasi na ime nekaj.domena.com .
Pa se mi ne
sem vpisal v db.domena.com naslednje

uporabnik IN A 	192.168.1.20[ip od eth0:1]

pa ne dela

any idea?

ali pa ..
uporabnik.domena.com.   IN       A 123.123.123.123

A je za adress
NS za name server
MX za mail exchanger
CNAME za name alias
itd..

v DNS od domena.com vpises domenske streznike za uporabnik.domena.com.

Npr:
uporabnik	IN	NS	123.123.123.123
		IN	NS	133.122.111.333