[ LUGOS ] Masquerading

Tomaz Kostrevc tomaz.kostrevc at its.si
Sat Nov 18 15:59:14 CET 2000

Bostjan Stupica wrote:

> 1.
> Ali je potrebno, da je na Linuxu vpisana "route-a", ki prenaša promet med
> interface-i (eth0 --> ppp0 in obratno)?

Da, proces poteka nekako takole: checksum > sanity > routing decision >
local process
t.j. lokalni proces prejme paket sele po routing odlocitvi

> 2.
> Glede na IP promet, ki se vozi do Interneta bi rad nastavil prioritete, oz.
> "pasovne širine" glede na promet. Ima kdo kakšne dobre izkušnje? Predlogi!?

Ponovno <http://www2.linuxjournal.com/lj-issues/issue62/3369.html>
ter mogoce <http://www.linuxhq.com/ldp/howto/Adv-Routing-HOWTO.html> za
2.4.x

> 3.
> Če iz delovne postaje (WinNT) naredim telnet na Linux (Gateway) se mi
> avtomatsko vzpostavi ISDN (dial up) povezava.
>
> 4.
> Če na linux-u izvedem ukaz "route" ali "ipchains -L" mi to izvajanje traja
> kar nekaj časa (okoli 60 s) in hkrati se avtomatsko vzpostavi ISDN (dial up)
> povezava.

DNS; ce poskusis z route -n oz. ipchains -L -n se ti to ne bo naredilo

lp tk