[ LUGOS ]

Andrej Mršek andrej.mrsek at amis.net
Fri Nov 17 14:55:24 CET 2000

Zdravo !

> Potem, ko sem prebodel  in zakuril mnogo vudu lutk,
> uspeha pa z RH7 še vedno ni bilo, sem ponovno
> inštaliral RH6.2! (diske sem predhodno formatiral, ker
> je RH7 naredil neznansko štalo)

OK, RH 7.0 ima kar nekaj težav, kot prvo je nujno potrebno
pobrati popravke, najboljše kar vse in jih namestiti, najdes jih na:
ftp://rpmfind.net/linux/redhat/updates/7.0/i386/
in site dela kar OK.
Ze up2date po kakih 3 tedni zaradi memory-leaka sesuje masino.

> 2. Zaljubljen v Netscape sem po nekajkratnih zagonih,
> ki so trajali tudi pol ure!!(na Internet seveda nisem
> bil povezan), sem se odločil, da si izberem kak drug
> program. Kateri brskalnik mi priporočate?? Namesto
> Netscapovega messengerja (šmrc, šmrc...) bi najraje
> uporabljal kmail... Je izbor dober?? Mnenja?? Prosim,
> ne svete vojne...

Netscape dela tezave, ker se poiskusa povezat s svojim
domacim naslovom. Ce nimas DNS streznika ali pa vrstice
v /etc/hosts, kjer poves, kateri IP je to imas problem.
Resitev je ze bila opisana na tej mailing listi.
Ko to resis, dela b.p.

> 3. Kako doseči (RH6.2), da z nastavljeno slovensko
> tipkovnico, slovenskim locale ipd. napišem "afno" @??
> Tipke, ki so prej delovale, so namreč mrtve (ctrl-alt-v
> oziroma shift-2ali 4)...

Mislim, da je tako kot v Windows: AltGr+v

> 4. Poskusil sem uporabljati kppp, a ko sem ga nastavil,
> je prenehala delovati mreža, če sem nastavil mrežo, je
> prenehal delovati kppp, pa tudi rh-dialer, ki je vedno
> deloval, mašino zdaj sicer kao poveže, a povezave v
> resnici ni... Gre morda za nekompatibilnost med kppp,
> rhd in linuxconf?? Zanimivo, pri obeh nastavitvah (ki
> sta pod RH precej avtomatizirani, bljusk...), se
> resolf.conf, hosts, hosts.conf....ter druge datoteke
> niso nič spremenile.

Napaka, daj nastavi si datoteke:
/etc/ppp/ppp-on
/etc/ppp/options ali /etc/ppp/options.ttySx x=0,1,2,3 pac
na katerm com portu imas modem
/etc/ppp/ppp-on/dailer
/etc/ppp/pap-secrets ali /etc/ppp/chap-secrets
pa bo. Primeri so jasni, pa tudi v ppp-howto vse lepo pise.
Drugace pa imas na Lugosovi strani tudi neka navodila, ce pa
res ne znas pa ti bom poslal moje skripte (privat mali).