[ LUGOS ]

claudio.derlink at email.si claudio.derlink at email.si
Fri Nov 17 12:57:54 CET 2000

Zdravo!

Potem, ko sem prebodel  in zakuril mnogo vudu lutk,
uspeha pa z RH7 ¹e vedno ni bilo, sem ponovno
in¹taliral RH6.2! (diske sem predhodno formatiral, ker
je RH7 naredil neznansko ¹talo)

Imam par vpra±anj:

1. med zagonom ma¹ine (abit BP6, 2xP500Celeron, hdd
8,5GB+1,6GB,128MB,CDR,CDRW...) se izpi¹e naslednje
sporoèilo:

mtrr: your CPUs had inconsistent fixed MTRR settings
mtrr: probably your BIOS does not setup all CPUs

...kljub temu sporoèilu procesorja delujeta, te¾av ni.
A kdo ve zakaj naj bi se ta izpis pojavil?? (BIOS nisem
spreminjal!!)

2. Zaljubljen v Netscape sem po nekajkratnih zagonih,
ki so trajali tudi pol ure!!(na Internet seveda nisem
bil povezan), sem se odloèil, da si izberem kak drug
program. Kateri brskalnik mi priporoèate?? Namesto
Netscapovega messengerja (¹mrc, ¹mrc...) bi najraje
uporabljal kmail... Je izbor dober?? Mnenja?? Prosim,
ne svete vojne...

3. Kako doseèi (RH6.2), da z nastavljeno slovensko
tipkovnico, slovenskim locale ipd. napi¹em "afno" @??
Tipke, ki so prej delovale, so namreè mrtve (ctrl-alt-v
oziroma shift-2ali 4)...

4. Poskusil sem uporabljati kppp, a ko sem ga nastavil,
je prenehala delovati mre¾a, èe sem nastavil mre¾o, je
prenehal delovati kppp, pa tudi rh-dialer, ki je vedno
deloval, ma¹ino zdaj sicer kao pove¾e, a povezave v
resnici ni... Gre morda za nekompatibilnost med kppp,
rhd in linuxconf?? Zanimivo, pri obeh nastavitvah (ki
sta pod RH precej avtomatizirani, bljusk...), se
resolf.conf, hosts, hosts.conf....ter druge datoteke
niso niè spremenile.

Nasveti?
Vsak bo dobrodo¹el, prav zato sem vpra¹anja namensko
postavil zelo splo¹no...

Claudio