[ LUGOS ] RADIUS

tJaZy rachek at kibla.org
Thu Nov 16 21:51:48 CET 2000

On Mon, 13 Nov 2000, Bostjan Repnik wrote:
> Zdravo, zanima me kako na RADIUS strezniku nastavis userju, kaj lahko pocne?
> Se pravi, da lahko uporablja WWW in MAIL ostalo pa preprecis.
Dvomim,da sam radius protokol to podpira,nisem pa preprican,poisci
dokumentacijo in preveri. Jaz najverjetneje tega sploh ne bi sel poceti
tako, ampak bi se spravil h kreiranju ustreznih grup,vsaki bi dolocal njej
ustrezen rang IP naslovov, in jih omejeval na def. gw. -ju terminalskega
streznika(oz. karkoli pac imas za dial-in narejeno).

Zabluzeno,kot vsi drugi moji maili,vendar upam da sem pomagal:>)

LP!

LeP PoZdRaV,
GrdiRaceK