[ LUGOS ] p200mmx in sig11

Bostjan Muller neonatus at neonatus.net
Thu Nov 16 00:49:17 CET 2000

Pozdravljeni!

Ravnokar sem skupaj spravil pentium 200 mmx in plato z via cipovjem ter 4gb wd
caviar disk. Na ta hw sem namestil slack 7.1 oz. sem imel ta sistem ze na
disku, ki je prej tekel v neki drugi masini (5x85 cyrix). Zadeva se boota ok...
nikjer nobenega errorja, vse deluje. Prva stvar, za katero sem opazil da ne
deluje je screen, ta takoj po zagonu umre in izpise sig 11, potem apache se ne
odziva, named se odziva samo obcasno... imap tudi vsake toliko casa neha
delat... procesi tecejo.. samo odzivat se ocitno nehajo.. v logih ni niti enega
errorja... tako da ne vem kaj bi lahko bilo narobe :((

Se komu kaj sanja kaj je narobe, ali celo kako to popraviti?

Vnaprej hvala!

Bostjan
--
Boštjan Müller [NEONATUS], neonatus at neonatus.net, http://neonatus.net/~neonatus