[ LUGOS ] Re: [ LUGOS-PROG ] Mrezne kartice z vec porti

Borut Mrak borut.mrak at ijs.si
Wed Nov 15 14:01:28 CET 2000

On Wed, Nov 15, 2000 at 01:44:25PM +0100, Bosnjak Zoran RDVV wrote:
> Zanima me, katere kartice kupiti in koliko je najvec N pri /dev/ethN.

/dev/ethx ne obstajajo...mrezni interface-i imajo svoj namespace.

Zdaj pa k mojemu vprasanju: Ali ima kdo izkusnje s tremi rtl8139 karticami
v enem racunalniku? Kernel 2.4.0-test10 ima namesto Beckerjevega rtl8139
gonilnika 8139too, ki ga je napisal nekdo pri Mandrake-u. Na zalost zadeva
po defaultu prepozna le dve mrezni kartici, brskanje po sourcu pa mi ni
pomagalo prav dosti, prav tako ne direktorij Documentation.

Borut
borut.mrak at ijs.si