[ LUGOS ] network metric

gregor malensek gregor.malensek at k2.net
Mon Nov 13 13:08:29 CET 2000

Hi.

Zanima me, kaj je potrebno pod linuxom, da bi lahko zagnal vec interfejsov z
isto ruto. Nekje sem bral, da je mogoce pod unixom nastaviti parameter
metric, ki pove, v kaksnem zaporedju naj se interfaceji odzivajo. Torej, ce
nima en interface metric 1 bo na vrsti prvi, ce pa ima 2 pa drugi ...
No, to lastnost sem hotel uporabiti pri nas, kjer imamo dve povezavi na net
(kabel in najeto linijo). Ker je kabel precej propustnejsi od najete linije,
ga v glavnem vsi uporabljamo. Ideja je, da bi dvignil obe liniji (kabel =
metric 1 ; najeta linija = metric 2) in ko bi recimo kabel padel dol, bi
glede na lastnost metric, linux sam izbral najeto linijo.
Sploh pa nisem preprican, da je to prava resitev. Kaksna druga ideja?

Upam, da sem bil razumljiv.

cu