[ LUGOS ] smurf al pa kak dos.

Mitja Novak mitja at velenje.cx
Sat Nov 11 13:14:42 CET 2000

>  Kle me zdej v bistvu zanima.
>  3. Koga naj obvestim o napadu, da bojo svoje uporabnike opomnili itd.
>  Ker ce se jaz to prav razumem, so bili to napadi iz masin v katere so krivci
>  ze
>  udrli in namestili te programe, ki so jih kasneje na remote zagnali. Tako da
>  lastniki
>  sistemov verjetno nimajo pojma kaj se dogaja z njimi.
pisi na
-------------------
gekko:~ # whois 129.252.22.114
University of South Carolina (NET-SCAROLINA)
   Computer Services Division
   Columbia, SC 29208

   Netname: SCAROLINA
   Netnumber: 129.252.0.0

   Coordinator:
      Mowery, Bill  (BM504-ARIN)  bill.mowery at SC.EDU
      803-777-4636
in poslji log datoteke. pa naj oni to handlajo naprej. Tebe pa res ne zanima ce
je kdo udrl v to masino pa remote prozu kar pac je, tebe briga to da je blo iz
te masine in to naj v bodoce preprecijo.