[ LUGOS ] hitrost prek ttyS1 ?

Andraz Hvalica andraz.hvalica at amis.net
Sat Nov 11 00:10:00 CET 2000

Zivjo,

ze pred dnevi sem opazil, da mi ISDN vmesnik nikakor v debianu ne gre nad
6KB/s, drzi se priblizno 5.8KB/s; ISP ni problem, mi je prej, se v slacku,
vedno slo 8KB/s. No, vsekakor se je to hitrost dosegalo.
Nekje sem bral - se mi zdi, da je bila dokumentacija nekega programa za
povezavo palma z linuxom - da je potrebno hitrosti nad 57600 posebej
omogociti. Ali je pisalo 38400; ne vem, ne eno ne drugo se mi ne ujema s
trenutno navidezno mejo, pa vendar - je mozno, da bi bila v slacku dovoljena
neka visja hitrost, v debianu pa je to treba sele urediti?

Prej omenjena dokumentacija se je nanasala na /etc/inittab, pa tu ne najdem
nic takega, kar bi bilo drugace kot v slacku.

--
Andraz Hvalica                      |   Energizer Bunny arrested -
andraz at amis.net                     |   charged with battery.