[ LUGOS ] Vrste dostopa?

Andra` Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu Nov 9 20:20:53 CET 2000

On Thu, 9 Nov 2000, Iztok Polanic wrote:

> Hi!
>
> Ali mi lahko prosim poveste, kaj vse imam na voljo, razen ISDN in analognega
> klica, v Bezigradu, da bi hitreje in ceneje dostopal do Interneta? Kabelski
> internet zal odpade, ker so na Ljubljanskem kablu prevec leni da bi kaj
> naredili!

Cisto tako... :)
Na abortu bosta dve internet povezavi (to je na gospodarcu)..
eno bo omogocilo podjetje amis.net skupaj z arnesom (pa se moj.net ma
prste vmes),ampak kar hocem povedat je da gre za brezzicen link
, 2mpbs , anteno imajo na avtotehni

drugo povezavo bosta omogocila Siol in Telekom, gre za ADSL PPP over
ethernet, 2mbps, sem prasal fante koliko bo koncna cena za stvar in morda
niti ne bo toliko visoka, a pravjo da se vodilni se niso odlocil,
seveda KO BO dostopno za siroko uporabo..

torej razmisljaj o brezzicnosti in adslk

Lep Pozdrav
Andraz Tori