[ LUGOS ] RH7.0 in 1024x768 na 14" monitorju

Davor Guttierrez lowcrash at amis.net
Wed Nov 8 20:54:00 CET 2000

Hi

Danes sem sosedu kazal care Linuxa in mu za zacetek nalozil RH7.0. Prej ko
je se bil WinUser je uporabljal resolucijo 1024x768 na 14" monitorju,
sedaj zeli enako to uporabljati na Linuxu.

Pred casom sem mu ze nalagal Debian 2.2 in je ta resolucija delovala brez
problemov. V racunalniku pa ima ATI RAGE 128 - 16MB rama, monitor Samtron
428PSL oz. nekaj podobnega.

Prosil bi da mi poveste kje delam napako saj sem XFree4 danes prvic
videl. V prilogi posiljam XF86Config-4 ce bo kaj pomagal, 800x600 deluje
ok samo vseeno bi rad 1024x768.

LP,

--
Davor Guttierrez