[ LUGOS ] dns in kultnost

Iztok Umek iztok at si-con.com
Wed Nov 8 19:31:02 CET 2000

Quoting Damir Horvat <damir.horvat at ibe.si>:

> zivjo!
>
> postavljal sem dns streznik in sem na enem od klientov zasledil
> hostname "450". Prej niso imeli dns streznika pa jim je bilo vseeno,
> sam da "omrezna sosescina" deluje.
>
> Ker je doticni direktor in mu stevilo 450 pomeni vec je vztrajal...in se
>
> vedno nimajo dns streznika.
>
> ampak vseeno me zanima, ce obstaja kak nacin, da to deluje?
> Dns sicer nekak deluje, ampak tko na pol. Nisem se spomnil da bi
> poizkusil z "alt255" + "450"..
> nevem..any hints?

http://www.nominum.com/resources/faqs/bind-faq.html#valid

"What are the valid characters in a hostname?

Hostnames can contain letters, numbers, and hyphens, and may not start
with a hyphen. Underscore (_) is not a valid character in a hostname.
While there are some DNS server software packages available that allow
underscore within published host names, most do not. Using a domain or
host name with an underscore will cause most name servers on the
Internet to stop recognizing the related host/IP address."

http://andrew2.andrew.cmu.edu/rfc/rfc1178.html

"Don't use digits at the beginning of the name"

http://andrew2.andrew.cmu.edu/rfc/rfc952.html

"The first character must be an alpha character."

LP,
   Iztok

---
Iztok Umek iztok at si-con.com