[ LUGOS ] Linux Instalacija

Janez Trenz janez.trenz at bigfoot.com
Tue Nov 7 23:33:00 CET 2000

Gasper Znidarsic wrote:

> Zanima me katera verzija linuxa podpira HighPoint-ov RAID krmilnik.
> Predvsem me zanima katero verzijo linxa bi lahko instaliral na svoji
> masini(imam Abit-ovo plosco KT7 RAID Socket A,z ATA-100 in RAID
> podporo,procesor AMD Duron 600Mhz, disk IBM DTLA ATA/100 30Gb,
> Guillemont Prophet II MX 32Mb graficno kartico). Imam verzijo Redhat 6.1

HPT RAID linux ne podpira. Lahko edino vključiš v jedro popravek za HPT
krmilnike (HPT 366 gonilnik). Seveda se potem obnaša kot vsak IDE
krmilnik.

> katere pa ne morem instalirati ker mi ne najde diska. Disk imam
> sparticioniran na Primary dos particion(11Gb) ostalega pa nimam
> sparticioniranega. Zanima me tudi katere ostale verzije(distribucije)
> linuxa bi mi podpirale graficno kartico, disk, zvocno(SB Live!), in
> misko(Logitech MouseMan, 4Buttons).

Čisto vse, samo pri nekaterih si moraš sam uredit stvari.
Kar se tiče ATA100.... Res misliš, da je disk kaj hitrejši? Če disk
postaviš na VIA krmilnik deluje vse kot mora. Pa včasih zelo prav pride
majhna particija na začetku diska, kamor spraviš jedro (/boot).

Janez

PS. Jaz sem si ravno zato omislil "navadno" KT7, ker uporabljam samo
linux in ker je ATA100 samo na papirju hitrejši od ATA66 in se mi je
škoda zdelo denarja za nekaj "neuporabnega".