[ LUGOS ] Sumniki

Jure Koren jure at kiss.uni-lj.si
Mon Nov 6 14:28:09 CET 2000

On Mon, Nov 06, 2000 at 02:19:49PM +0100, Nejc Skoberne wrote:
> Malce pozno odgovarjam ampak vseeno... sprobal sem to kar si rekel... v
> smb.conf napisal pod general sledeci vrstici in potem restartal sambo...
> vendar ljudje preko networka na winsih se vedno ne morejo delati z
> datotekami s sumniki...
> Ce v konzoli (Linux Slackware 7, Kernel 2.2.17) napisem kaksnega od
> sumnikov... mi nekaj casa ne pise nic... potem ko jih nekaj napisem, pa
> zacne izpisovati nekaj takega:
> Linostar:/home/inejko# :\232\360\350\346\360\236\360\232\346\350\232
> v /etc/rc.d/rc.keymap imam:
> #!/bin/sh
> [...]

Prvic: Windows delajo s codepage 1250, Linux pa z ISO-8859-2.

Drugic: Ce bi rad videl sumnike pod Linuxom, v datotekah, ki jih
kreirajo Windows, poslji mail na Microsoft Slovenija.

Tretjic: To se ne da. Samba zna sama upravljat s kodnimi tabelami
za uporabnika transparentno, ampak TI si tisti, ki mora prebrat navodila.

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer