[ LUGOS ] PAM modules

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Sun Nov 5 14:36:44 CET 2000

To bodo najbolje vedeli na www.slackware.com ;>

> ali se jih lahko instalira pa se jih pol uporablja.

Ja.

> Kako torej slack dela brez njih in kaj je bolje (jih uporabljat ali
> ne, ali celo kaj drugega)

Dela brez, ker je pac tako preveden. Kaj je pa bolje, pa tezko rect. Ce
mislis vsake dva dni menjat crypt potem bo pam boljsa zadeva. Ce uporabljas
kak LDAP server za user/pass avtentifikacijo potem bo PAM tudi boljsa
resitev.

Jaz ga doma ne pogresam cisto nic. :) Pa marsikje drugje tudi ne.

> V cem je trik, da je tko razlicno

God Only Knows... ;>

David!