[ LUGOS ] ftp in masq

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Sat Nov 4 17:32:27 CET 2000

On Sat, Nov 04, 2000 at 12:25:55AM +0100, Boris Malensek wrote:

> prenese se kaksno datoteko velikosti 4kb, vec pa mu ne uspe. Do teh
> problemov prihaja samo med najinima dvema linuxoma (routerjema). Recimo,
> ce poizkusam kaj sftpjati na njegov linux router, zadeva obvisi in po
> dolocenem casu moj ftp klient javi, da je time out. Zanimivo pa je , da
> lahko z istega linux routerja pobiram datoteke kot za salo. Sploh mi ni
> vec jasno, kaj je lahko narobe. Preveril sem, da imava oba modul za
> ftp_masq nalozen.
> Ce ima kdo kaksno idejo ali je podoben problem ze resil, bi resnicno
> prosil za pomoc, ker sam nimam vec pravih idej.

Kako je pa z ICMP protokolom? Lahko da je problem MTU discovery. Podoben
problem sem ze imel enkrat. Takrat mi je uspelo prenasati stvari, ki niso
bile daljse od 1500 Bytov... :)

Poizkusi se to, ce bodo kratke datoteke sle skozi, potem je lahko vzrok to,
da imata razlicne dolzine MTU. To se dostikrat dogaja pri IP Tunnelih (IP-IP
protokol)

David!