[ LUGOS ] SCSI adapter

Borut Mrak borut.mrak at ijs.si
Sat Nov 4 10:37:46 CET 2000

On Fri, Nov 03, 2000 at 11:17:55PM +0100, David Ipavec wrote:
> Kateri SCSI adapter za CD-RW priporocate ?
> Naj dela brez problemov pod Linux-om.
> Naj bo poceni do 20.000 SIT .

Jaz priporocam adaptec. Jaz sem dobil v Mariboru Adaptec Ultra SCSI
(se pravi da ni glih za kaksne hitre diske, za CD je pa OK) za 5K
SIT (prodaja rabljene opreme). Z Advansysovimi imam kar dobre
izkusnje, ampak kaj, ko mi tko po ene 14 dnevih uptima zacne crkovat
in masina pogosto zmrzne, ko delam kaj s CD-jem.

Nazadnje mi je zmrznila, ko sem rekel rmmod advansys. Sucks. Sedaj
uporabljam tistega Adapteca.

Borut
borut.mrak at ijs.si