[ LUGOS ] ftp in masq

Boris Malensek gregor.malensek at k2.net
Sat Nov 4 00:25:55 CET 2000

Hi.

Ze nekaj casa me mori, problem ftpjanja. S kolegom imava oba linux
skonfiguriran kot router za win in linux kliente (v glavnem za dostop na
internet). Vse lepo spila razen ftp-ja. Problem pa je v tem, da vcasih
prenese se kaksno datoteko velikosti 4kb, vec pa mu ne uspe. Do teh
problemov prihaja samo med najinima dvema linuxoma (routerjema). Recimo,
ce poizkusam kaj sftpjati na njegov linux router, zadeva obvisi in po
dolocenem casu moj ftp klient javi, da je time out. Zanimivo pa je , da
lahko z istega linux routerja pobiram datoteke kot za salo. Sploh mi ni
vec jasno, kaj je lahko narobe. Preveril sem, da imava oba modul za
ftp_masq nalozen.
Ce ima kdo kaksno idejo ali je podoben problem ze resil, bi resnicno
prosil za pomoc, ker sam nimam vec pravih idej.

cu