[ LUGOS ] Prenos znakov iz win v linux

Jernej Kovacic jkovacic at email.si
Fri Nov 3 19:18:49 CET 2000

> Nato ga uredim v latex dokument, kar seveda delam v
> linuxu. Hec pa je v tem, da ko odprem tekst (èisto
> navadna .txt datoteka) v linuxu, mi namesto ¹ in ¾
> znakov ka¾e zgolj en blank space. Latex se zal pri

Fora je v tem, ker Windows kodira sumnike po svojem
standardu (Windows 1250), Linux pa po ISO 8859-2. Ko
ugotovis ASCII kode sumnikov po obeh standardih, ti ne
bo tezko napisati programcka, ki bo izvedel to
pretvorbo, ce je ze ne zna izvesti sam urejevalnik
teksta (poskusi iskati pod Character set/encoding,...)
Lahko pa da v Latexu tudi to se ne bo nujno delovalo.
Predvsem pri nekaterih starejsih verzijah Latexa bos
moral namesto 8 bitnih sumnikov vnesti "c ali celo \v
{c} oz. namesto c ustrezno crko brez stresice.