[ LUGOS ] vpis v DNS

kreit kreit na siol.net
Pet Nov 3 09:32:53 CET 2000

Zdravo!

Imam eno masino na stalni povezavi, na njej je web server.
Domena je registrirana pri Arnesu, imenuje se kreit.si
Prebral sem DNS HOWTO.
Poslal sem mail hostmasterju na arnes za vpis v DNS pa vse
skupaj nekako noce delat. Kot primarni DNS naj bi bil
195.246.5.155, sekundarni ns1.perftech.si 195.246.1.230
Se pravi primarni je moj server, sekundarni pa moj ISP.
root.hints sem naredil z dig > root.hins
Je to OK ?
Maila v DNS-u nisem nastavil, saj nimam mail serverja.
Rad bi samo WWW in FTP.

Tukaj prilagam odgovor hostmasterja in konfiguracijske
datoteke v katerih je verjetno nekaj napak.

Dobrodosla je kakrsnakoli pomoc, ce ima kdo podobno
konfiguracijo so dobrodosle tudi konfiguracijske datoteke
na privat mail.

Ljubo

ODGOVOR:
----------------
Zaradi napak z vase strani, domena danes ne morem vpisati v DNS:

INFO: Preverimo SOA zapis za kreit.si na 195.246.5.155

NAPAKA: Z 195.246.5.155 ne morem dobiti SOA zapisa za kreit.si
        Error: SERVFAIL

INFO: Razlogi za to so lahko naslednji:
INFO:   - problemi na serverju 195.246.5.155
INFO:   - sintakticna napaka v zone datoteki za domeno kreit.si na
nameserverju 195.246.5.155
INFO:   - sekundarna domena kreit.si je na nameserverju 195.246.5.155
potekla (expired)
----------------

# 127.0.0
@               IN      SOA     ns.kreit.si.    hostmaster.kreit.si. (
                        1 ; serial
                        28800 ; refresh
                        7200 ; retry
                        604800 ; expire
                        86400) ; default_ttl

                NS      ns.kreit.si.
1               PTR     localhost.

# 195.246.5
[...]

# kreit.si
; Datoteka zone za kreit.si
@               IN      SOA     ns.kreit.si.
                        (
                        200009091 ; serial
                        28800 ; refresh
                        7200 ; retry
                        604800 ; expire
                        86400 ; default_ttl
                        )
;
                NS      ns
                NS      ns1.perftech.si.
localhost       A       127.0.0.1
ns              A       195.246.5.155
www             CNAME   ns
ftp             CNAME   ns

# named.conf
options {
        directory "/var/named";
};
forward first;
forwarders {
       195.246.1.230;
       195.246.1.200;
};
zone "." {
        type hint;
        file "root.hints";
};
zone "0.0.127.in-addr.arpa"{
        type master;
        file "pz/127.0.0";
};
zone "kreit.si" {
        notify no;
        type master;
        file "pz/kreit.si";
};
zone "195.246.5.in-addr.arpa" {
        notify no;
        type master;
        file "pz/195.246.5";
}

Dodatne informacije o seznamu lugos-list