[ LUGOS ] Forwarding

Uroš Gruber uros na sir-mag.com
Čet Nov 2 18:11:47 CET 2000

Hoj,

Thursday, November 02, 2000, 5:43:51 PM, you wrote:

Iztok> Quoting Uroš Gruber <uros na sir-mag.com>:

> [...]

Iztok> Grrrrr... kaj ko bi v zacetku povedal cim vec informacij, ne pa da tavamo v
Iztok> temi?

Sorry. Mistejka I mejka:))

Iztok> Najenostavneje DNS round-robin za load balancing, ali pa napisi aplikacijo, ki
Iztok> bo spremenila DNS, ko zazna, da je ena masina dol.

Iztok> Seveda pa lahko naredis tudi kako drugace. Web preusmeris na Linux, potem pa
Iztok> imas od tam ustrezno preusmeritev (glede na to, katera masina je aktivna v
Iztok> resnici) - HTTP Redirect.

Iztok> Any other takers on this?

Iztok> Aja, sedaj mi bos se rekel, da nimas kontrole cez DNS?
Ne to sem razmisljal, da bi blo najbl ql. Samo a ni potem to
zakasnitev, ker se morjo DNSi refreshat.

Tukaj gledam na netu  LinuxVirtualServer

Virtual Server via NAT
Virtual Server via IP Tunneling
Virtual Server via Direct Routing

Ali bi morda bilo s tem rešljivo to. Oz ali to dela, ce mašine niso v
istem omrezju
 Uroš

Dodatne informacije o seznamu lugos-list