[ LUGOS ] Lugos News grupe

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Čet Nov 2 15:32:08 CET 2000

On Thu, Nov 02, 2000 at 03:23:49PM +0100, Roman Maurer wrote:
> Strinjam se, da bi bilo zelo dobro imeti prehod med pošto in novicami,
> ki bi tudi občasnim bralcem (tistim, ki ne želijo brez potrebe prenašati
> sporočila iz vseh lugos-*@lugos.si) omogočal odgovarjanje na posamezna
> sporočila.

Jaz sem proti temu. Mail->news ja, news->mail pa ne. Na newsih je vse
prelahko skrit svojo identiteto.

> Ker pa so trenutno vsi, ki to znajo narediti, zelo zaposleni, naj ta želja
> ostane za naslednje tisočletje.

Kot receno...Mail->news ni problem naredit, ampak ce ne gre dvosmerno,
potem itak izgobi funkcionalnost, ki jo predlagas.

> Da.  Na mail-archive.com pa še manj pogosto, se bojim.

To je na vrhu mojega TODO glede Lugosa, potem lahko prenesemo tudi web
streznik.

Borut
borut.mrak na ijs.si
FBI  --  Female Body Inspector

Dodatne informacije o seznamu lugos-list