[ LUGOS ] Mail streXnik

Igor Kolar Ike at email.si
Tue Jan 11 23:11:50 CET 2000

Re,

From: Stojan Rancic <stojan at bofh.cx>

> On Sat, 30 Dec 2000 10:53:00 +0100, ike at email.si wrote:
> > Kako lahko torej na podlagi naslova (nekdo at hotmail.com) ugotovim mail
streznik od Hotmaila
> > in lastniku naslova posljem mail?

> dig MX `echo "nekdo at hotmail.com" | awk -F@ '{print $2}'` | grep MX |
 grep -v \;

Super, vendar rabin naslov streznika znotraj programa. V bistvu gre to
takole:
    1. odprem URLConnection z e-mail domeno (hotmail.com)
    2. povprasam za MX record
    3. Posljem mail

Zlasti korak 2. je problematicen. Mi lahko kdo pove, katere ukaze rabim
poslati domeni, da dobim MX record? V kodi je to nekako tako (java):

-------BEGIN
// Izlusci hosta iz naslova (del za @)
String address = nekdo at hotmail.com;
String host = address.substring(address.indexOf("@") + 1, address.length());

// Odpri povezavo
URL url = new URL(host);
URLConnection con = url.openConnection();
con.setDoOutput(true);

// Vzpostavi I/O tokove
PrintWriter out = new PrintWriter(con.getOutputStream());
InputStream in = con.getInputStream();

// Prosi za MX record
out.println("Daj mi MX record!");
out.close();

// Preberi vrnjeni MX record (ok, verjetno bo treba prebrati vec vrstic)
BufferedReader in = new BufferedReader(new
InputStreamReader(connection.getInputStream()));
System.out.println("MX record je " + in.readLine());
in.close();

Stavek "Daj mi MX record!" je treba zamenjati s konkretnim STMP/IMAP ukazom.
Podobno rabim odbliko odgovora s strani streznika, da izluscim mail server.

Zgled je napisan bolj na hitro, predpostavlja tudi, da domena za @ obstaja -
hotmail.com sicer je, ce pa imam kako eksoticno, npr. peter at pavel.com, pa ni
nujno, da domena pavel.com obstaja. Ali? In ce ne, kako zaobidem ta problem?
Pa hvala!

Tema je ze malo off-topic, tako da lahko odgovarjate tudi privat
(ike at email.si)
-Igor