[ LUGOS ] vt220 keyboard

Darko Koruga darko.koruga at hermes.si
Tue Dec 5 13:08:42 CET 2000

On Tue, Dec 05 2000, Bostjan Muller wrote:

> Zanima me ce kdo ve kako bi na vt220 terminalu lahko uporabljal funkcijske
> tipke naprimer v midnight commanderju, saj mi tam notri funkcijske tipke ne
> primejo, tipkovnica pa tudi nima esc tipke, da bi pritiskal esc+stevilko
> zanima me tudi kako omogociti tiste find, select, insert here, remove in next
> screen tipke, da bi lahko kaj delal y njimi, ker je ze pisanje v vi-ju skoraj
> nemogoce, ker ne morem pritisnit escape tipke :( Celotna zadeva je seveda prek
> serijskega porta povezana na linux streznik...

Tipkovnica ima ESC tipko samo ti ne ves kje je. Na moji VT220 tipkovnici
je to 11. tipka od leve v zgornji vrsti. Na tipki sicer pise F11. Potem
v mc-ju enostavno pritisnes ESC-# (#=cifra, 0-9). Drugace pa kako
preveris kaj ti vrne tipka: pritisnes ^v in potem tipko v shellu.
Naceloma bi se dalo skonfigurirati tudi da bi ti tipke delale kot je
treba, zal sem pozabil URL kjer sem to nasel.

Lp,
          Darko