[ LUGOS ] iptables

Martin martin at amadej.si
Mon Dec 4 13:58:16 CET 2000

Jaz sm se matral z prejsnimi ipchainsi za podobno zadevo.
Ker se mi ni dal studirat ipchainsov (tko k se teb ne da iptables)
sm poiskal en bl u izy program.Se najbolje se je obnesel:
 portfwd - Port Forwarding Daemon
ki ga pomoje lahko najdes na freshmeatu.
Podpira vse mogoce, ne samo to kar ti zelis.
Meni trenutno preusmerja ftp na masino v lokalni mrezi in sicer v passive
modu.
;) skratka bodi lenoba in si to namesti.