[ LUGOS ] SCSI AHA-2940UW

Armando armando.kovacic at renault.si
Sun Dec 3 21:57:14 CET 2000

Davor Guttierrez wrote:

> Hi
>
> Nabavil sem kartico, ki je omenjena v subjectu sporocila. Se je kdo se
> kdaj s tem igral v Linuxu? Gledal sem jedro 2.2.17 in ne vidim nikjer
> podpore za to kartico. Kako jo naj nastavim, sorry toda s SCSI stvarmi
> nimam ravno dosti izkusenj, tako da bo vsaka pomoc dobrodosla!!

scsi0 : Adaptec AHA274x/284x/294x (EISA/VLB/PCI-Fast SCSI) 5.1.15/3.2.4
       <Adaptec AHA-294X Ultra2 SCSI host adapter>

dela ko grom ! Res je aic7xxx in dela na 2.2.5-15 brez problema, tako
da mora biti tudi na 2.2.17. Ce pa nisi ziher, pa butni masino iz
distro cd-ja in reci setup, pa bos na (drugi ali tretji ali cetrti)
konzoli videl, kako loada module za tvojo karto - potem bos vedel,
kaj imas...

lp
	armando