[ LUGOS ] Netscape, forme in šumniki

Roman Maurer roman.maurer at hermes.si
Fri Dec 1 17:25:49 CET 2000

Danilo Godec wrote:

> V Netscape-u v forme ne morem vpisovati šumnikov, čeprav mi sicer (xterm,
> konzole, StarOffice, vse ostalo...) delajo čisto OK. Tudi če uporabim
> copy/paste, namesto šumnikov vidim druge simbole (prav tako tudi na gumbih
> od forme).

Netscape je v različici >= 4.75 uredil vnašanje in prenašanje naših
znakov, kar pomeni, da mora za, denimo, "ž" strežnik X zdaj poslati
"zcaron" (znak v Latin 2), ne morebiti "threequarters" (istoležni znak
v Latin 1), če je sporočilo označeno kot Latin 2.

Poberi ftp://sizif.mf.uni-lj.si/pub/i18n/Xmodmap.sl.pc102 in spremeni
komentarje pred zakomentiranimi vrsticami:

    keycode 51 = zcaron Zcaron currency
    !keycode  51 = 0xBE 0xAE currency

Po "xmodmap Xmodmap.sl.pc102" zna tudi Netscape pravilno vnašati
naše znake.

Drug problem pa je, da jih na zaslonu vidimo napačne - tega v 4.7x
niso popravili, v 6 pa.  Naslovnik vseeno prejme prave znake.
--
	Pozdrav,
	  Roman

P. S.: Sporočilo pošiljam tudi Primožu, ki me je pri tem razsvetlil.