[ LUGOS ] Hrescanje - se enkrat

Gregor Zor? gregor.zorc at email.si
Sat Dec 30 14:47:23 CET 2000

O hrescanju zvocne kartice sem ze enkrat vprasal za nasvet, vendar problema
se nisem resil. Tokrat prilagam podrobnejsi opis problema:

Zvocna kartica (SB 16) je skonfigurirana in dela. Problem se (najverjeneje)
pojavlja drugje:

Ko zazenem linux se pojavi hrescanje v zvocnikih. Ko se zazenejo X-i se to se
okrepi, ter ce premikam misko se se poveca, tako da normalno delo z
prizganimi zvocniki ni mogoce. Ta problem ni odvisen od distribucij (pojavlja
se tako pri RH kot pro Debianu), ter tudi ni odvisen od tega, ali je zvocna
kartica konfigurirana ali ne. Ce na istem racunalniku zazenem windowse
hrescanja ni.

Opazil pa sem eno zanimivo stvar: ce racunalnik zelo obremeni procesor
hrescanje izgine.

Ima kdo kaksno idejo kako resiti ta problem?

lp
Gregor