[ ADMINISTRATIVIA ] Re: [ LUGOS ] tezave z listo

Borut Mrak borut.mrak at ijs.si
Thu Dec 28 16:40:01 CET 2000

On Thu, Dec 28, 2000 at 09:10:50AM +0100, David Klasinc wrote:
> ... snip snip ...
> Kaj ko bi dovolili samo guest.arnes.si? Mogoce se siol.net ampak vse drugo
> je pa ze bistveno prevec!

A si mogoce zgresil besedo "prosim" ?

> Hm, no ja, meni ena mailing lista oz ena domena ne bo narekovala kateri mail
> naj uporabljam in kje ga imam. Ce ne bom dobival maila, bom sam kriv, ker
> imam pac mail narobe skonfiguriran, ga imam na napacni masini ali iz
> kakrsnega koli ze razloga.

Jaz nikomur ne narekujem, kateri (kaksen) e-naslov naj uporablja...samo
povedal sem svoje mnenje in PROSIL, da naj pac ne uporabljajo takih naslovov.
To je tako v mojem kot v njihovem interesu. V mojem zaradi tega, ker pac v
dosti primerih ne vem ali je naslov mrtev, ali gre samo za zacasno napako,
v njihovem pa, ker ne dobivajo samo lugos-list s krepkim zamikom, ampak kar
vso posto.

> Ce se pri nekomu mail ustavlja, naj mu lista neha posiljat mail in problem bo
> resen. To naj se tudi napise nekam na web, da bo vsak opozorjen, da ga bo
> lista odklopla, ce se bo zanj mail nabiral na masini.

Ja. Bom dodal v pravila.

> Vsekakor, pa si ne sme Lugos dovoliti, da prepove prijavljanje na listo z
> dolocenih masin/domen. To je kretenizem. Pa ce gre Borutu poln queue na
> zivce ali pa ne.

Prepoved vsekakor ni moj namen, niti nisem na kaj takega pomislil.

> Da ne bo kake pomote, poln mail queue gre tudi meni na mojih masinah skrajno
> na zivce...

Ja, zelo neprakticno.

Borut
borut.mrak at ijs.si