[ LUGOS ] kernel oops

Darko Koruga darko.koruga at hermes.si
Thu Dec 28 07:23:44 CET 2000

On Fri, Dec 29 2000, exadon at email.si wrote:

> No ze napredujem, sedaj sem ugotovil da imam syslog!
> (tepec)
>
> Dec 28 02:54:34 ki kernel: Warning: unable to open an initial console.
> Dec 28 02:54:35 ki lpd[75]: /dev/console: No such device
Nisi vklopil sledecih opcij:
CONFIG_VGA_CONSOLE
Popravi .config in ponovno prevedi kernel. To najdes tudi pod
v Console drivers ce reces make menuconfig. Odkljukaj VGA text
console. Zakaj namesto podpore za Mach64 raje ne uporabis
SVGATextMode ? Zadeva je precej boljsa, jaz imam recimo doma
116x40 (ali nekaj podobnega) v 90Hz.

Lp,
         Darko