[ LUGOS ] slocate problemi

Borut Mrak borut.mrak at ijs.si
Wed Dec 27 16:44:11 CET 2000

On Tue, Dec 26, 2000 at 11:19:09PM +0100, Davor Guttierrez wrote:
> /vaproc/sys/net/ipv4/ip_no_pmtu_disc
>
> Pri tem sem iskal recimo z slocate mt in nasel zgoraj izpisano. Kaj naj bi
> to bilo narobe? Prevec so samo crke /va ostalo pa je ok.

Imas zadnji slocate? Prejsnji so imeli neke security related buge. Ce ga imas,
je mozno, da so ti security popravki povzrocili drug bug. Ali kaj podobnega.

Lahko pa moras samo pocakat, da rebuilda bazo ;-]

Borut
borut.mrak at ijs.si
<J0han> a obstaja kksn dvi viewer tud za winse
<idiot-> obstaja ghostview
<idiot-> dvips pa obstaja za vsako platformo
<idiot-> najbrz tut za abakus