[ ADMINISTRATIVIA ] Re: [ LUGOS ] tezave z listo

Borut Mrak borut.mrak at ijs.si
Wed Dec 27 16:39:53 CET 2000

On Tue, Dec 26, 2000 at 09:13:45PM +0100, Nejc Novak wrote:
> A tudi vi dobivate dvojne maile?? Ko sem to opazil, sem se odjavil iz liste
> in nisem mogel vec posiljat mailov - mi je napisal, da nisem vpisan v listo.
> Potem pa sem se se enkrat prijavil in mi spet posilja dvojne maile.

Fixed. Problem je bil tukaj med tipkovnico in stolom (oz. v mojem .procmailrc)

On Wed, Dec 27, 2000 at 12:26:46AM -0500, Rok Pergarec wrote:
> No jest mam pa drugacne tezave, ne dobim vseh mailov :) Ucasih jih po
> nekaj dni sploh ne dobivam potem mogoce 10 in potem spet nic.
>
> Zanimivo da lahk posilajt in posiljam maile z vsega preljubega sveta samo
> it tele liste ne!

A nisi ti mel tezav vse od selitve nasega streznika? Se bom malo poglobil v
loge, vendar bi moralo zdaj, ko imamo do tvoje masine 6 hopov (namesto 20)
iti bistveno bolje.

OK, sedaj pa k drugi stvari:

fo:~$ mymailq | head
-- 1521 Kbytes in 584 Requests.
    126                                          lugos at onehalf.krneki.org
     87                                          polz at writeme.com
     87                                          ash-ray at writeme.com
     70                                          jernej at 4u.net
     66                                          neonatus at neonatus.net
     41                                          grga at earthling.net
     38                                          gasper at bsnet.dhs.org
     37                                          bostjang at iname.com
     36                                          gigor.linux at iname.com

Prosim, da se NE PRIJAVLJATE z naslovov kot so:

onehalf.krneki.org (ocitno ta naslov ni dolgo zivel ali nekaj takega,
trenutno ne obstaja ne MX ne A record)

writeme.com (preobremenjen site, na katerega je tezko dostavljat posto,
podobno kot yahoo.com, hotmail.com, iname.com,...)

neonatus.net (podobno kot prvi primer, tega poznam osebno in, kako bi to
lepo povedal, ima brain damaged konfiguracijo name serverjev)

Odslej bojo naslovi, katerim se ne da dostavit poste (neobstojeca
domena/host) brisani.

Prva stevilka v zgornjem izpisu pove stevilo mailov za dolocen naslov. Fuj.
In to moram gledat v queueju.

Nadaljnja debata v lugos-bla.

Borut
borut.mrak at ijs.si