[ LUGOS ] Postgres

Roman Novak roman.novak at fov.uni-mb.si
Wed Dec 27 12:24:48 CET 2000

Pozdrav.

Upam da sem te prav zastopil...ti bi rad funkcijo (v katerem jeziku pa pises
program? ), ki naredi query v bazo in na osnovi rezultatov nekaj naredi ?
Ce je to tako, ti lahko za kombinacijo Mysql (ali Postgres) + PHP povem, da
gre to takole:

1. Conect na bazo
2. Najbolje da naredis $result= mysql_query ("SELECT * FROM tabela WHERE
id='1' ", $baza) ;  in s tem dobis celo vrstico, seveda pa moras ze prej
imet stolpec id (spodaj ga ne vidim).
3. while ($mojavrstica = mysql_fetch_row($result))

4. if (mojavrstica[0] == '1' {
                echo "vrednost stolpca ID je 1 "; } ;

Za kaj vec informacij pisi na privat mail, ce pa sem narobe razumel tvoj
problem, potem pa nic :-))

Roman
naslov at email.si