[ LUGOS ] Hmmm...?

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Tue Dec 26 22:22:07 CET 2000

Yo!

From: Stojan Rancic <stojan at bofh.cx>

> Ce stisnes Alt-F2 bos padel v konzolo.. tam moras potem za zacetek
> mountati linux particijo in potem pognati lilo

Ja, no zdaj mi pa prosim opisi postopek kako se to naredi v tej konzoli! Btw
/dev je prazen (se mi zdi), ramdisk kaze na /tmp/ram, ampak /tmp je tudi
prazen (se mi zdi). Enlighten me!

PS: Pa ne z mknod, to jaz ze znam, ne zna pa nek newby, ki mu je prejsnji
teden nekdo v roke stisnil RH CD. Aja pa se to, naj mi nekdo naredi
"working" driver disk, ki naj vsebuje modul za kak eksoticen del strojne
opreme ki je normalna instalacija ne zazna.

lp,B