[ LUGOS ] Hmmm...?

andraz.hvalica at amis.net andraz.hvalica at amis.net
Tue Dec 26 20:25:38 CET 2000

On Tue, 26 Dec 2000, Stojan Rancic wrote:

> Ce stisnes Alt-F2 bos padel v konzolo.. tam moras potem za zacetek
> mountati linux particijo in potem pognati lilo

Ena varjanta je, da takoj na zacetku izbere "rescue boot", vsaj 6.2 je to
se imel.

> Ce si zacetnik bo lazje, da enostavno pozenes "Upgrade" , ki ga imas
> poleg instalacije, pa bos med tem instaliral tudi Lilo.

Vprasanje pa je, koliko bi mu to pomagalo, ker ima ocitno probleme ze s
tem, kako priti do ukazne vrstice ... Upgrade pa se mi zdi prevec boleca
zadeva ...

Kar bom predlagal, bo vsec predvsem slackverasem, ki se te dni kregajo in
razlagajo, zakaj ne marajo apt-geta. :)

Torej, predlagam slackov boot disk, bare.i bo verjetno kar dober, vsaj za
vecino ljudi je. Windows mu ocitno delujejo, uporabi naj rawrite.exe, kako
disketo bo pa ze se nasel prazno in brez slabih sektorjev. :)
Vedeti mora samo, kje ima tisti nesrecni RH7, pa prebrati mora prvo stran,
ki se mu bo izpisala po zagonu s tem boot diskom in ne kar takoj usekati
enter, ker potem bo hotel imet se slackov CD. ;-)

Cisto tako po spominu se mi zdi, da mora vpisati mount root=/dev/hd??,
sicer pa saj vse pise. :)

P.S.: verjetno je odvec razlagati, da mora v biosu nastavit A za primary
boot device, ce je prej s CDja bootal. :)

Pozdrav,

	Andraz