[ LUGOS ] apache in iso-8859-2

Borut Mrak borut.mrak at ijs.si
Mon Dec 25 22:10:34 CET 2000

On Sat, Dec 23, 2000 at 12:17:39PM +0100, Gregor Pirnaver wrote:
> Menim, da to ni problem strežnika... No, meni zdaj to prvič
> dela tudi v Netscapu (4.75). Ne vem ali je to zaradi nove
> verzije Netscapa ali Mandrake kje kaj posebej nastavi?

Je stvar browserja in streznika...ampak to tu ni bilo vprasanje.

razvijalci Apacheja nekaj bluzijo in je to v vsaki verziji drugace.

poglej na httpd.apache.org v dokumentacijo konfiguracijskih
direktiv in isci kaj v tvoji verziji pomenita AddDefaultCharset in
AddDefaultCharsetName.

Borut
borut.mrak at ijs.si
We have reason to believe that man first walked upright to free his hands
for masturbation.
              -- Lily Tomlin