[ LUGOS ] Debian paketi - archive

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Mon Dec 25 18:08:31 CET 2000

On Sun, Dec 24, 2000 at 04:37:29PM +0100, Andraz Sraka wrote:

> Eno vprasanje kar se tice Debian-a. Ko pobiras .deb pakate preko
> apt-get-a iz internata, se ti te tudi shranjujejo v
> /var/cache/apt/archive . Zdaj me pa zanima, ce lahko jaz ta direktorij
> nekako po-cacheram na CD. Tako da bi ga lahko npr. na eni drugi masini
> uporabil (apt-cdrom in apt-get) in prihranil ure in ure downloadaja
> preko interneta.

Generiraj Packages in Packages.gz  z  dpkg-scanpackages

primer:
si v direktoriju kjer imas *.deb

dpkg-scanpackages . . >Packages
cat Packages | gzip -9 >Packages.gz

Da ti apt-cdrom najde datoteko Packages mora biti v primernem direktoriju
dists/woody/main/binary-i386/Packages bi bilo verjetno uredu

--
 E-mail: David Ipavec <david.ipavec at amis.net>
PGP key: http://home.amis.net/ipavec/pgpkey.txt