[ LUGOS ] 2.4.0 kernel ...

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj at delo.si
Sat Dec 23 23:40:50 CET 2000

Napisal(a) si:
[snip]
> Vsak, ki instalira novo jedro, bi si moral najprej prebrati
>
> /usr/src/linux/Documentation/Changes

Nisem prebral .. mea culpa.

> Potem nadgraditi vse kar je treba nadgraditi, da bo novi kernel delal in
> sele potem se spravit v konfiguracijo in rebootanje.

Pred prevajanjem nadgradil ... poganjam en cuden mix unstable/woody.

> Na koncu je pa jok in stok, ker to in ono ne deluje.

Ma, ni tako hudo ... Hranim prejsnje kernele ...

> Pa se odgovor na problem z GeForce driverjem: Ce si imel prej preveden
> gonilnik za neko vezijo jedra in si zdaj presel na novo verzijo ne
> pricakuj, da ti bo ze preveden gonilnik deloval, se najmanj pa ce si
> presel iz 2.2.x na 2.4.0! Na novo prevedi gonilnik.

Ne pomaga, pri pravajanju javi da ni kompatibilen z drugim kot 2.2
kerneli; verzija kernel drajverja je 0.9-5, XFree 4.0.2.

Kako usposobiti USB mis v konzoli v dokumentaciji nisem nasel, je pa
pomagalo brskanje po netu:

1.kernel:
  + USB human interface Device (HID) support
  + Mouse support

2. mkdir /dev/input
   mknod /dev/input/mice c 13 63

test z 'cat /dev/input/mice' --> vrne 'smeti' + beep

3. gpmconfig:
   device: /dev/input/mice
   type: imps2
   repeat protocol: none (v mojem primeru je bil imps2 in mis ni delovala)

   ali 'gpm -m /dev/input/mice -t imps2'

Ajd,
b.