[ LUGOS ] Hardware in RedHat 6.1

polz at writeme.com polz at writeme.com
Sat Dec 23 09:40:54 CET 2000

> - grafièna WinFast GeForce 2-MX 32MB (?)
> - mrezna Compex RL100 PCI
>
> Zlasti za grafièno me zanima, kje lahko dobim
> gonilnike in pa postopek instalacije.
Ce se ljudje na SlashDotu niso lagali, so bili s to kartico problemi.
Najprej je ocitno nepriporocljiva zato, ker NVIDIA ne izdaja specifikacij
za svojo strojno opremo. To pomeni, da si popolnoma odvisen od njihove
dobre volje, kar se tice gonilnikov (in tako celega sistema).
Poglej si www.nvidia.com in isci Linux.

XFree86 4.0.2 podpira nekatere 2D sposobnosti GeForce2, starejsi X serverji te
graficne baje ne prepoznajo in jo moras uporabljati kot navadno VGA kartico,
nepospeseno.

Vse zgornje informacije so nepreverjene, ker te kartice nimam. Informacije zbrane
na SlashDotu.