[ LUGOS ] 2.4.0 kernel ...

Jure Menart jure at activetools.si
Sat Dec 23 11:45:27 CET 2000

On Sat, Dec 23, 2000 at 07:20:41AM +0100, Bostjan Strumbelj wrote:
> Ziv,
>
> malo prej sem instaliral kernel 2.4.0-test12 ... in se ne znajdem najbolje.
>
> Instaliran imam Debian in module ponavadi dodajam z modconf, kar pa pri
> novi strukturi odpade -- ne zlista nobenega. Problem imam tudi z

Probej z novejsimi modutils... ne vem sicer od katerih naprej podpirajo 2.4
kernel strukturo za module, ampak men dela z 2.3.14 - torej latest should do
it.
Probej to zamenjat, potem se bo verjetno tud drugi problem razresil - ce pa
ne, pa ne vem kaksn je problem :)

--
Ah, kakor pot je nase zivljenje,
temna, zavita,                                             LP, Jure