[ LUGOS ] RS/6000 boot disk...

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Fri Dec 22 21:19:48 CET 2000

On Fri, Dec 22, 2000 at 02:34:08PM +0100, Borut Mrak wrote:

> Ja, to je to...definitivno ne bi dd-jal kernela tja, ampak bi na nek nacin rad
> imel loader, tako da imam lahko razlicne kernele ;-]

Potem instaliras yaboot.

> Meni se zdi serijska konzola na teh masinah cisto OK...bolj pogresam prijaznost
> Sunovega PROM-a, ki te prakticno drzi za roko na vsakem koraku. Tu pa si brez
> literature mrzel.

Hm, meni se zdi zadeva cisto ok. Ce se s serijsko konzolo priklopis na
masino, se predej je prizgana (Power-On) lahko ze marsikaj pocnes. Tudi
MultiBoot mode je kar self explanatory...

> Aja...ce so masine headless nimas problemov s podprtimi graficnimi kartami ;-]

IBM v standard konfiguracije tlaci kartice z 32MB rama na 64bitnem PCIju...
Od kje jim veselje... Al pa dnar tistemu, ki to kupuje... ;>

David!