[ LUGOS ] dial up - lan

Andrej Mršek andrej.mrsek at amis.net
Thu Dec 21 10:22:43 CET 2000

Zdravo !

Glede na to, da je daild kar problem nastaviti, če si popoln začetnik,
priporočam kar pppd z ustreznimi opcijami (demand, idle, ipcp-accept-local,
iccp-accept-remote in ostalimi standardimi nastavitvami). Diald je namenjen bolj
zahtevnim omrežjem, ker lahko nastaviš filtre na katerih potih ti promet dviga
linijo.
Za klasično win mrežo, kjer uporabniki pišejo tekste, urejajo preglednice, malce
brskajo po Internetu in uporabljajo elektronsko pošto pa je pppd čisto dovolj.
Seveda nastavitev pppd ni vse kar rabiš! Potebuješ še maskiranje in forwardanje
prometa iz LAN-a ven (ipchains, če imaš kernel 2.2.xx). Dobro je če postaviš še
DNS strežnik (cache only) in proxy strežnik. Pa da potem nastaviš še odjemalce
(nastavitve omrežja (TCP/IP) in dostop do Interneta).

Vse lahko najdeš v arhivih liste, je bilo v zadnjem letu in pol ogromno govora
na to temo.
Če si popoln začetnik ti priporočam, da se temu posvetiš kar čez praznike
(preglej how-to-je na to temo: PPP-HOWTO, ISP-Hookup-HOWTO, IP-Masquerade-HOWTO,
Intranet-Server-HOWTO).

Lep pozdrav, Andrej