[ LUGOS ] IP

Saso Saso at VSecureIT.net
Sat Dec 16 02:56:32 CET 2000

In message <3A3A53AE.2FAF6D4F at siol.net>, kreit writes:

>Hmm... Nic ni narobe, samo v mojem primeru se IP ne odziva na nobeno
>orodje,
>samo laufa, o njem pa ne morem nic izvedet. Podvprasanje: ali obstaja
>kaksen
>seznam IPjev z pripadajocimi hosti ?

Ja, RIPE ima vedno bazo IPjev, ki so bili dodeljeni mrezam v Evropi,
na svojem ftp strezniku. Ampak vseeno je ceneje (hitreje) uporabiti
whois. Ce ne dobis odgovora na tocno dolocen IP, se vedno splaca iti
preveriti sosednje subnete. Verjetnost, da pripadajo istemi ISP je
skoraj 100%. In zakaj te dolocen IP tako zelo zanima?

LP,

Saso